Deep Dive

Als je gaat duiken is het essentieel dat je al je zaken perfect op orde hebt. Alles moet perfect geregeld zijn en er is geen ruimte voor compromissen. Kortom, de beste mogelijke start voor jouw onderneming. Elke organisatie is uniek en ik ben ervan overtuigd dat, het goed overbrengen van jouw brand identity zorgt voor een sterkere band met jouw doelgroep en groot succes.

Het proces

Het proces van de Deep Dive is eenvoudig en krachtig. Door de échte merkwaarden naar boven te brengen, creëren wij een visuele merkidentiteit die jouw bedrijf perfect weerspiegelt. Vervolgens maak ik de vertaalslag naar een visueel concept in de vorm van een logo, website, brochure, etc.

Ieder bedrijf heeft een unieke identiteit. Een bepaalde manier van handelen, uitstraling en tone-of-voice. Bij de eerste stap van onze Deep Dive, kijken we naar wie jij bent, waar het bedrijf voor staat en wat de ambities zijn. De belangrijkste aspecten vertalen we door naar een visueel concept. Tijdens onze face-to-face workshop gaan we op zoek naar de kern van jouw bedrijf. Wat is jouw drijfveer? Wat is het bestaansrecht van jouw bedrijf? De antwoorden op deze vragen, zijn het startpunt voor de volgende stap.

Na de workshop starten wij met het analyseren van alle gegevens. We kijken naar de belangrijkste drijfveren en hoe deze verwerkt kunnen worden in een design. Zakelijk, vrolijk, technisch of serieus? Het heeft allemaal impact op de volgende stap: Creëren.

This is where the magic happens. Het is nu mijn taak om de brand values te vertalen naar een design. De juiste kleuren, lettertypes, vormen en beelden worden harmonieus op elkaar afgestemd. Het doel is dat jij jezelf herkent in de ontwerpen die ik presenteer. ‘Ja, dat zijn wij, of ik!’ Ik presenteer altijd drie ontwerpen of richtingen. Zodat jij kunt kiezen welk design het beste weergeeft wie je bent en waar jij voor staat.

In de laatste stap brengen wij de nieuwe look en feel tot leven. We vertalen het visuele concept naar communicatie-uitingen, zowel in print als digitaal. De manier waarop wij de look en feel activeren, past bij de brand values van jouw bedrijf. Speels, serieus of zakelijk? Kortom, ik presenteer de nieuwe uitstraling op een manier die 100% bij je past.

Het resultaat

Een visuele brand identity waar je klanten zich mee kunnen identificeren en begrijpen waar jouw bedrijf voor staat. Een sterke basis voor het uitdragen van echte, krachtige communicatieboodschappen.

Tijd voor een Deep Dive?

Neem direct contact met mij op.