De Huidfactor
Rebranding
De Huidfactor is een sfeervolle professionele huidtherapiepraktijk in Elst. De praktijk is gespecialiseerd in huidtherapeutische zorg in verschillende huidaandoeningen. De Huidfactor werkt uitsluitend met gecertificeerde behandelaars om de kwaliteit van de behandelingen te waarborgen.
Waarom heeft De Huidfactor ons benaderd?
Na jaren een succesvolle huidverzorgingspraktijk te hebben, met vooral klanten uit het eigen netwerk, was het voor Jessica van Delzen van De Huidfactor tijd voor de volgende stap: een nieuwe professionele website die niet alleen gekenmerkt wordt door een aantrekkelijk design maar vooral beter gevonden zal worden door haar doelgroep op het internet. Met als hoofddoel: meer online aanvragen en dus meer omzet.


Onze aanpak
Een succesvolle, goed presterende website heeft altijd een doordachte structuur en een heldere navigatie. Daarom beginnen wij altijd met het maken van een ‘Keyword scan’. Hiermee brengen wij in kaart met welke zoekwoorden er op het internet wordt gezocht door de doelgroep. Resultaat: een lijst met relevante zoekwoorden. Aan de hand van deze lijst werken wij de menu- en pagina indeling uit in de vorm van ‘structuur schetsen’.
Als de basisstructuur staat is het tijd om de website vorm te geven. Voor De Huidfactor vonden wij het belangrijk de sfeervolle praktijk eerst met eigen ogen te zien. Tijdens de rondleiding draaide het voor ons vooral om het opsnuiven van de sfeer en het opdoen van inspiratie. Dé manier om je als ontwerper goed in te kunnen leven en designs te maken die staan als een huis.
Het resultaat
Een professionele website voor De Huidfactor die nieuwe bezoekers genereert en daarmee zorgt voor nieuwe online boekingen. In het webdesign staan ‘warmte, zorg en toewijding’ centraal. Precies wat de praktijk van Jessica zo uniek maakt. Designelementen zoals zachte natuurtinten, gedetailleerde fotografie en sierlijke letters geven de doelgroep het vertrouwen een afspraak in te boeken voor een doeltreffende huidbehandeling op maat.



