P3rsist
Rebranding
P3rsist creëert duurzame waardeketens voor bedrijven die niet alleen succesvol zijn, maar ook een positieve impact hebben op mens en planeet. De naam, P3rsist, weerspiegelt de vastberadenheid om bedrijven te begeleiden en te laten floreren. Zelfs tijdens uitdagende omstandigheden zoals turbilentie, onzekerheid en complexiteit

De opdracht
P3rsist koos ons als vanwege ons bewezen succes in het creëren van merkidentiteiten, ons strategisch inzicht en onze creativiteit. We begrepen hun visie en doelgroep diepgaand en werkten samen om een unieke en effectieve merkidentiteit te ontwikkelen die hun groei en evolutie ondersteunt.
Onze aanpak
Een succesvolle, goed presterende website heeft altijd een doordachte structuur en een heldere navigatie. Daarom beginnen wij altijd met het maken van een ‘Keyword scan’. Hiermee brengen wij in kaart met welke zoekwoorden er op het internet wordt gezocht door de doelgroep. Resultaat: een lijst met relevante zoekwoorden. Aan de hand van deze lijst werken wij de menu- en pagina indeling uit in de vorm van ‘structuur schetsen’.

What's in a name?
Een professionele website voor De Huidfactor die nieuwe bezoekers genereert en daarmee zorgt voor nieuwe online boekingen. In het webdesign staan ‘warmte, zorg en toewijding’ centraal. Precies wat de praktijk van Jessica zo uniek maakt. Designelementen zoals zachte natuurtinten, gedetailleerde fotografie en sierlijke letters geven de doelgroep het vertrouwen een afspraak in te boeken voor een doeltreffende huidbehandeling op maat.




