Rebranding

Rebranding strategie die jouw merk weer laat kloppen

Groeit je organisatie, maar blijft je merk achter? Of past je huidige merk niet meer bij wie je bent of wilt zijn? Dan is het tijd voor een heldere rebranding strategie.
Met de Deep Refresh brengen we jouw merk opnieuw in lijn met je visie, markt en doelgroep. Strategisch én creatief.

Doe de Deep Refresh®

Waarom een sterke rebranding strategie nodig is

Een merk leeft. Wat ooit werkte, kan vandaag gedateerd zijn. Herken je dit?

  • Je merkverhaal is niet meer onderscheidend
  • Je aanbod of doelgroep is veranderd
  • De visuele stijl voelt verouderd
  • Interne en externe perceptie lopen uiteen
  • Jullie groeien, fuseren of veranderen strategisch van koers

Een doordachte rebranding strategie zorgt dat je merk weer klopt en toekomstbestendig is.

Wat levert een Deep Refresh op?

Een Deep Refresh is meer dan een nieuw logo. Het zorgt ervoor dat je merk weer past bij wie je bent en waar je naartoe wilt. De strategie wordt gedragen binnen je organisatie en brengt opnieuw verbinding. Je maakt scherpe keuzes in je merkverhaal, doelgroep en uitstraling. Dat vertaalt zich in een sterke, herkenbare identiteit en een frisse, consistente uitstraling in al je communicatie.

Deep Refresh®

Jouw rebranding strategie in 4 stappen

1. Herontdekken
We duiken opnieuw in je organisatie, markt en doelgroep. Wat is er veranderd? Waar schuurt het huidige merk?

2. Herdefiniëren
We scherpen de merkessentie, positionering en belofte aan. Wat moet je merk nu betekenen en uitstralen?

3. Hercreëren
We vertalen de vernieuwde strategie naar een visuele en verbale identiteit die klopt met wie jullie nu zijn.

4. Herladen
We brengen het vernieuwde merk tot leven – in je team, je communicatie en je klantbeleving.

Voor wie is deze rebranding strategie bedoeld?

Die vraag is het startpunt van elke sterke merkstrategie. Want pas als je weet waar je voor staat, kun je een identiteit bouwen die écht klopt — en raakt. Jouw kernwaarden, visie en persoonlijkheid vormen de basis voor een merk dat herkenbaar, onderscheidend en geloofwaardig is.

Ik help je om dat scherp te krijgen en te vertalen naar een visuele stijl en merkverhaal dat jouw doelgroep direct voelt — nog vóór er één woord gelezen is.

Klaar voor een strategische rebranding?

Een goed merk beweegt mee met de tijd – zonder zijn kern te verliezen.
Met de Deep Refresh® ontwikkelen we samen een rebranding strategie die klopt én raakt.