Deep Refresh

De markt verandert. Je publiek verandert. Jij bent waarschijnlijk veranderd. Is je visuele identiteit met je mee veranderd? Geeft het nog steeds perfect weer wie je bent? Zo niet, dan hebben jouw potentiële klanten geen kans om volledig te begrijpen wie je bent. Je maakt geen optimaal gebruik van jouw vermogen. Wij kunnen je helpen deze situatie recht te zetten.

Het proces

Met een Deep Refresh nemen we jouw merkidentiteit en -waarden opnieuw onder de loep en vernieuwen we de beeldtaal om beter weer te geven wie je als organisatie bent. Dit gebruiken we om bedrijfsmaterialen zoals logo, brochures en website, een opfrisbeurt te geven.

1. IDENTIFICEREN 2. CREËEREN 3. ACTIVEREN

Er wordt gestart met het analyseren van alle gegevens. We identificeren ons met jouw belangrijkste drijfveren. Kijken hoe deze waarden in elkaar passen en wat dit betekent voor het ontwerp. Zakelijk, vrolijk, technisch of serieus? Het heeft allemaal impact op de volgende stap: Creëren.

This is where the magic happens. Het is nu mijn taak om de brand values te vertalen naar een design. De juiste kleuren, lettertypes, vormen en beelden worden harmonieus op elkaar afgestemd. Het doel is dat jij jezelf herkent in de ontwerpen die ik presenteer. ‘Ja, dat zijn wij, of ik!’ Ik presenteer altijd drie ontwerpen of richtingen. Zodat jij kunt kiezen welk design het beste weergeeft wie jij bent en waar je voor staat.

In de laatste stap brengen wij de nieuwe look en feel tot leven. Het visuele concept wordt doorvertaald naar communicatie uitingen op print of digitaal. De manier waarop wij de look en feel activeren, past bij de brand values van jouw bedrijf. Speels, serieus of zakelijk? Kortom, ik presenteer jouw nieuwe uitstraling 100% bij je past.

En dan..The moment of truth. Hoe wordt er op de nieuwe look en feel gereageerd? Spannende tijden waarin nieuwe klanten aantrekken en het toekomstige succes van jouw bedrijf wordt bepaald.

Het resultaat

Een visuele brand identity waar je klanten zich mee kunnen identificeren en begrijpen waar jouw bedrijf voor staat. Een sterke basis voor het uitdragen van echte, krachtige communicatieboodschappen.

Ben jij klaar voor een Deep Refresh?

Neem direct contact met mij op.